Przerwa techniczna czy awaria konta PKO BP Inteligo?
W niedzielę, 9 września 2012 od rana nie można się zalogować do konta Inteligo w PKO BP.
System PKO BP informuje, że trwa przerwa techniczna. Jednak klienci banku są zaniepokojeni tą sytuacją i podejrzewają, że to po prostu awaria.
Ze względu na brak dostępu do kont Inteligo, niemożliwe jest dokonanie jakichkolwiek operacji bankowych za pomocą komputera.
Bank PKO BP na swej stronie nie informuje, jak długo przerwa w dostępie do Inteligo ma potrwać.
Blog ma być odpowiedzią na problemy codzienności. To one rzucają nam rękawicę i wyzywają na pojedynek. Każdy z nas wychodzi z tych potyczek lepiej lub gorzej. Zbieram porady, przekazuję je dalej i zachęcam do dyskusji o z pozoru prostych wyzwaniach codzienności. Miłego czytania!
niedziela, 9 września 2012
Awaria konta Inteligo 9 września 2012 [iPKO konto nie działa, przerwa techniczna]
Autor:
Bloger z pasją
o
11:38
Wyślij pocztą e-mailWrzuć na blogaUdostępnij w XUdostępnij w usłudze FacebookUdostępnij w serwisie Pinterest
Tagi:
awaria pko bp konta internet,
inteligo awaria 9 września,
inteligo brak dostępu 9 września 2012,
inteligo nie działa,
inteligo przerwa techniczna,
pko bp awaria wrzesień 2012,
pko bp inteligo awaria
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
W dniu 9.09 z mojego konta został wykonany przelew którego nie autoryzowałam. Czy to też konsekwencja przerwy technicznej? Infolinia Inteligo to chyba jakiś żart. Po półgodzinnym oczekiwaniu na konsultanta wysłałam zgłoszenie drogą mailową. Ciekawa jestem jak sprawa zostanie rozwiązana.
OdpowiedzUsuń